Vydání elektronického výpisu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů prostřednictvím CzechPOINT@home
1. Identifikační kód
2. Kód
3. Pojmenování (název) životní situace
Vydání elektronického výpisu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů prostřednictvím CzechPOINT@home
4. Základní informace k životní situaci
Na základě vyplnění žádosti (formuláře) v rozhraní CzechPOINT@home a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek, je vydán elektronický výpis ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Žádost může podat:
- fyzická osoba s přístupem do datové schránky,
- podnikající fyzická osoba s přístupem do datové schránky,
- právnická osoba s přístupem do datové schránky.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku. Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.
Postup pro řešení životní situace je součástí formuláře, kterým se podává žádost o vydání výpisu ze seznamu.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Řešení životní situace se zahajuje vyplněním formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).
8. Na které instituci životní situaci řešit
V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy. Žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.
Žádost lze podat také přímo na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT.
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné. Totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.
V případě podání žádosti na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT je třeba se prokázat občanským průkazem nebo cestovním pasem.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formulář "Výpis ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Vydání elektronického výpisu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti seznamu.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Žádost se podává prostřednictvím formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
18. Jaké jsou související předpisy
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Není možné podat opravný prostředek.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Sankce nejsou stanoveny.
21. Nejčastější dotazy
Formulář chce po mně zadat přihlašovací jméno a heslo. Kde je získám?
Jedná se o přihlašovací údaje do datové schránky. Pokud nemáte dosud datovou schránku zřízenu, můžete o ni požádat podle postupu zveřejněného na webových stránkách Datových schránek.
Mám obavy zadávat do formuláře CzechPOINT@home své přihlašovací údaje do datové schránky. Je to bezpečné?
Ano. CzechPOINT@home je navržen tak, že ověření vašich přihlašovacích údajů do datové schránky probíhá v perimetru ISDS. CzechPOINT@home nepřichází s vašimi přihlašovacími údaji do styku.
22. Další informace
Další informace naleznete na webových stránkách Czech POINT.
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
25. Za správnost návodu odpovídá útvar
Ministerstvo vnitra České republiky - Odbor eGovernmentu
26. Kontaktní osoba
Lenka Olivová, referent odboru eGovernmentu
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
27.06.2013
28. Popis byl naposledy aktualizován
19.11.2014
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace