Vydání elektronického výpisu z Veřejného rejstříku prostřednictvím CzechPOINT@home
3. Pojmenování (název) životní situace
Vydání elektronického výpisu z Veřejného rejstříku prostřednictvím CzechPOINT@home
4. Základní informace k životní situaci
Veřejným rejstříkem se rozumí obchodní rejstřík, spolkový rejstřík, nadační rejstřík, rejstřík ústavů, rejstřík společenství vlastníků jednotek a rejstřík obecně prospěšných společností.
Na základě vyplnění žádosti (formuláře) v rozhraní CzechPOINT@home a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek, je zaslán výpis platných údajů nebo úplný výpis údajů.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Žádost může podat:
- fyzická osoba s přístupem do datové schránky,
- podnikající fyzická osoba s přístupem do datové schránky,
- právnická osoba s přístupem do datové schránky.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku. Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.
Postup pro řešení životní situace je součástí formuláře, kterým se podává žádost o vydání výpisu z rejstříku.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Řešení životní situace se zahajuje vyplněním formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).
8. Na které instituci životní situaci řešit
V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy. Žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.
Žádost lze podat také přímo na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné. Totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.
V případě podání žádosti na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT je třeba se prokázat občanským průkazem nebo cestovním pasem.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formulář "Výpis z Veřejného rejstříku" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Vydání elektronického výpisu z Veřejného rejstříku prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti cílového rejstříku.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Žádost se podává prostřednictvím formuláře, který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci CzechPOINT@home).
28. Popis byl naposledy aktualizován
19.11.2014
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.